6 psychologických triků v prodejnách Lidl. Všichni se necháme nachytat!
Psychologické triky, které se používají v Lidlu
1. Velké vozíky
Když si s sebou vezmete velký vozík, je pravděpodobné, že do něj nacpete více položek, než jste původně zamýšleli. Kvůli jeho kapacitě budete mít stále dojem, že jste toho opravdu moc nenakoupili. Až po naložení celého košíku dosáhnete spokojenosti.
2. Široké uličky
K manévrování s velkými vozíky jsou také potřeba široké uličky. Díky tomu můžete nakupovat v klidu a bez ždímání. Také budete mít jistotu, že snadno vstoupíte na jakékoli místo.
3. Vůně chleba
Nic nenabádá k nákupu jako vůně čerstvého chleba, který právě vytáhli z trouby. Jeho vůně je spojena s domovem a chutnou snídaní. Zabalené v této vůni jste ochotné přihodit do košíku mnohem více produktů.
4. Distribuce sortimentu
Vždy nejdražší produkty budou umístěny ve výši vašich očí. Tento postup trochu apeluje na vaši lenost. 😉 Obvykle nakupujeme po práci a je velká pravděpodobnost, že sáhneme po produktu, který je snadno dostupný. Sáhnutí na zboží umístěné v regálech blízko země vyžaduje více energie. A musíte se pro to sehnout.
5. Produkty vlastní značky
Produkty vlastní značky mají většinou nižší cenu než produkty jiných společností. Přemýšleli jste, proč tomu tak je? No a většinou mají i menší kapacitu. Proto můžete snadno snížit jejich cenu. A jak známo, málokdo si všímá gramáže jednotlivých výrobků.
6. Relaxační hudba
Ve velkém diskontním obchodě s potravinami neustále hraje z reproduktorů pomalá relaxační hudba. Samozřejmě to není náhoda. Přiměje nás to automaticky začít chodit pomaleji a nakupovat beze spěchu. Pak je velká pravděpodobnost, že nakoupíme další produkty.
Sdílejte tento článek svým přátelům na Facebooku.
Nalezli jste chybu nebo překlep v článku? Napište nám ji na [email protected]