Číšník nemohl uvěřit vlastním očím, když se podíval na vzkaz, který mu zákazník nechal na účtence

Číšník vytřeštil oči, když si všiml zprávy od zákazníka.
Jednou ve středu večer dostal Richard e-mail. E-mail, který v žádném případě nečekal, hlásí Miller Place-Rocky Point Patch.
Číšník z nejmenované restaurace mu poslal obrázek. Byla to fotografie účtenky a lístku, který mu nechal zákazník po večeři.
Ale když se Richard na čísla podíval zblízka, vytřeštil oči.
(Otevřete si pokračování článku níže)
Účet byl těsně pod 1000 kč, ale neuvěřitelné bylo spropitné. Zde zákazník dal přes 60 000 kč!
Ale nebylo to kvůli extrémně výjimečné službě, že zákazník zanechal takové spropitné.
Byl pravidelným návštěvníkem restaurace, kde číšník několik let pracoval. Takže se setkali několikrát a číšník podpořil zákazníka v mnoha výzvách.
Na poznámku napsal:
„Děkuji za vaši laskavost a pokoru. Můj učitel na základní škole měl před pár lety hroznou zkušenost, která mě k tomu inspirovala,“ začínal dopis přiložený k účtence.
Učitelem byl stejný Richard Specht, kterému číšník poslal e-mail. S manželkou si před pár lety prošli hrozným zážitkem, když se jejich sotva dvouletý syn utopil na jejich dvorku. To je vedlo k vytvoření nadace Reespecht Life, kde povzbuzují lidi, aby dělali dobré skutky pro ostatní lidi na památku jejich syna.

Štědrý dárce ukončí vzkaz s prosbou, aby číšník přispěl na fond, aby zprostředkoval dobrý skutek, a pak ho požádá, aby respektovala, že oba musí zůstat v anonymitě.
Zpět k Richardu Spechtovi, který si je plně vědom toho, kdo je štědrým dárcem jejich nadace. Neříká sice, kdo to je, ale říká, že ho to nepřekvapuje, když si vzpomene na chlapce, kterého před lety učil.