Kaufland spouští online tržiště. Tohle je revoluce v českém e-commerce světě
Generální ředitel Kauflandu Česká republika, Stefan Hoppe, prohlásil, že spuštění online tržiště je významným krokem, jak rozšířit svou nabídku a zlepšit zážitek z nakupování pro zákazníky. Kaufland již spustil online tržiště s nepotravinovými produkty na Slovensku a v Německu, a nyní je tedy na řadě Česká republika.
Nabídka nepotravinových produktů na online tržišti Kauflandu
Tržiště bude obsahovat několik tisíc výrobků z různých kategorií, jako jsou drogerie, móda, sport, hračky, výbava do domácností a na zahradu a elektronika. Zákazníci budou moci platit kartou nebo přes PayPal. Kaufland Global Marketplace umožní nezávislým prodejcům prodávat své produkty ve všech zemích, kde tržnice funguje. V prvních šesti měsících budou prodejcům odpuštěny měsíční poplatky i provize.
Česko a Slovensko byly zvoleny jako další trhy pro rozšíření Kaufland Global Marketplace, který již funguje v mateřském Německu s více než 7000 prodejci a více než 30 miliony položek. Lidé tam mohou nakupovat zboží z celého světa včetně Česka, což představuje skvělou příležitost pro místní výrobce, kteří chtějí své produkty nabízet na celosvětovém trhu.
Výhody pro nezávislé prodejce na online tržišti Kauflandu
Spuštění online tržiště Kauflandu je v souladu s rostoucím trendem nakupování na internetu, který se zrychlil v posledních letech v důsledku pandemie COVID-19. Kaufland se tak snaží reagovat na potřeby zákazníků a přizpůsobit se novým výzvám v oblasti maloobchodu.
Spuštění online tržiště také umožní nezávislým prodejcům a malým podnikům, aby mohli nabízet své produkty na celosvětovém trhu. To představuje pro tyto prodejce skvělou příležitost k rozšíření svého podnikání. Získání nových zákazníků, což může pomoci v jejich růstu a úspěchu.
Sdílejte tento článek svým přátelům na Facebooku.
Nalezli jste chybu nebo překlep v článku? Napište nám ji na [email protected]