Šéf si zavolal do kanceláře zaměstnankyni. Řekl jí tam však něco, co ji šokovalo a změnilo jí to život

Vztah zaměstnanec – zaměstnavatel může být někdy opravdu plný úskalí. Dokonce tento vztah vůbec nemusí být pozitivní, ale příběh paní Danky opravdu dokazuje, že dobrý lidé ještě nevymřeli. To, co pro ni udělal její šéf, se jen tak lehce nevidí.
Tohle se stalo.
Všechno to začalo, když si musela hledat novou práci. Má sedmiletého syna a je mámou – samoživitelkou. Potřebovala si najít lepší zaměstnání, aby uměla zajistit své dítě a poskytnout mu to, co potřebuje. Nicméně její syn potřeboval léčbu, doktory a drahé léky. Byla mu totiž diagnostikována rakovina a ona dělala všechno proto, aby mu dokázala poskytnout co nejvíc. Snažila se našetřit na léčbu v Německu, ale nebylo to tak jednoduché. Dokonce chtěla prodat i svůj byt.

Zaměstnání nalezla ve velké firmě, kde pracuje přes dvě stě lidí a všichni se svému šéfovi vyhýbají co nejširším obloukem. Jejich zaměstnavatel je velmi přísný a úsměvy na počkání nerozdává. Ona však pracovala tvrdě, do práce chodila jako první a odcházela jako poslední, snažila se ze všech sil o povýšení.
Jednoho dne si dal majitel zavolat do kanceláře paní Danu. Všichni její kolegové trnuli, protože odtud vyšla celá uplakaná. Nikdo nerozuměl tomu, co se stalo, a když slyšeli, co udělal jejich šéf, tak jen němě otevírali ústa, protože tomu nemohli uvěřit. Jejich zaměstnavatel dal své zaměstnankyni peníze, aby zaplatila synovi léčbu.
Konkrétně se jednalo o velmi vysokou sumu, kterou nikdo jen tak nenajde na chodníku. A to zdaleka nebylo všechno. Její šéf jí poskytl dovolenou, dokud se jejímu synovi stav nezlepší. Tento skutek učinil úplně nezištně, díky němu se chlapeček již léčí a všichni doufají a pevně věří, že se uzdraví.
Chlapečkovi držíme palce a upřímně si přejeme, ať je co nejdříve v pořádku.
Co se šéfa týče, klobouk dolů, protože takový nezištný čin se jen tak nevidí. Souhlasíte?
Pokud jste našli v tomto článku něco hodnotného pro vás nebo vás v něčem inspiroval, podpořte nás sdílením. Je to nejlepší způsob, jak podpořit kvalitní obsah. Vy rozhodujete o tom, co letí, děkujeme.
Napište nám komentář! Vaše názory jsou vítány.