To, co udělali malí žáci pro své handicapované spolužáky si zaslouží obdiv. Udělali byste to samé?
„Je smutné vidět, že některé děti si baví a hrají, zatímco jiné jsou nuceni sedět stranou a dívat se na ně smutně,“ uvedl 10letý chlapec.
Proto se rozhodli vybudovat druhé hřiště, speciálně upravené pro potřeby studentů se sníženou pohyblivostí.
Projekt Glen Lake Accessible Playground Project je iniciativa vedená učiteli, studenty a zaměstnanci s cílem vytvořit nové a plně přístupné hřiště. Mezi klíčové funkce patří houpačka na invalidním vozíku a kolotoč. Vytvoří se tak spravedlivé herní příležitosti k pěstování spojení a přátelství mezi studenty, kteří používají invalidní vozíky, a jejich vrstevníky . Bezbariérové vybavení výrazně zlepší přestávku a všeobecný vnější zážitek pro naše studenty, kteří používají invalidní vozíky a bude neuvěřitelným přínosem pro naši komunitu.
„Původním přáním našich studentů DREAM BIG bylo vysbírat 300 000 dolarů. Na této úrovni jsme schopni nainstalovat houpačku pro invalidní vozíky, kolotoč a litý povrch na celém současném hřišti. S pomocí přátel a rodiny, místních firem, členů komunity a dárců jsme náš cíl nejen splnili, ale také překonali. Potom studenti zvýšili svůj cíl na 700 000 dolarů. Za tímto účelem mohou studenti postavit plně přístupné horní hřiště a zahrnout nápady, jako jsou rampy, snížené basketbalové koše a další kusy dostupného vybavení.“
Kromě toho začali shromažďovat recyklovatelné materiály a zároveň organizovali speciální akci „od dveří ke dveřím“, dokud nezískali potřebné materiály a finanční pomoc, které potřebovali pro svou věc.
Také povzbuzovali místní podnikatele, aby věnovali část svých zisků, a sdružení rodičů a jejich učitelé jsou vždy na jejich straně.
„Když jsem poprvé vstoupil na hřiště, byl jsem tak nadšený. Neubránil jsem se slzám, když jsem pomyslel na to, co pro nás moji spolužáci udělali,“ řekl John Buettner, který je na invalidním vozíku.
Sdílejte tento článek svým přátelům na Facebooku.
Nalezli jste chybu nebo překlep v článku? Napište nám ji na [email protected]