Zákaznice křičela autistického zaměstnance. Jeho šéfka se rozhodla udělat tohle a šokovala

Publikováno 8. 2. 2024
Autor:

Amanda vlastní pizzerii a nedávno se jí tam stala zajímavá příhoda. V pizzerii zaslechla hlasitý křik jednoho ze svých zaměstnanců. Rozhodla se zjistit, co se děje.

Ti, kdo pracujete s lidmi, víte, že věta „klient má vždy pravdu“ stále platí. I když víte, že tomu tak často není.

Když majitelka pizzerie Amanda slyšela, co se děje v její restauraci, zůstala v šoku. Jedna ze zákaznic pizzerie slovně napadla jejího zaměstnance se speciálními potřebami. Byla zděšena, že zákaznice tak brutálně zasahuje do jejího pracovního prostředí a chová se tak k zaměstnanci se speciálními potřebami.

Amanda velmi dobře ví, jak je to u lidí se speciálními potřebami, jelikož je matkou dítěte s Downovým syndromem.

Její syn je pro ni také velkou inspirací pro zaměstnávání hendikepovaných lidí ve své pizzerii. Tato zákaznice požádala zaměstnance s autismem, aby mu naplnil misku salátu. Ale nebyla to pracovní zodpovědnost tohoto zaměstnance, ale někoho jiného.

Každý zdravotně postižený člen pracovního personálu v této pizzerii má specifické úkoly. A z toho Amanda jako šéfka nevybočuje.


Klientku tato situace rozrušila a zlobilo ji, že autistický zaměstnanec nevěděl udělat to, o co ho žádala.

Tedy i když na to vůbec nebyl trénován. A právě tam vstoupila na scénu šéfka Amanda. Obhajovala autistického zaměstnance a klientce řekla, že role nespadá do jeho působnosti a že to s radostí udělá jiný zaměstnanec.

Rozzuřená žena to nepřijala a před odchodem řekla Amandě, aby raději u vchodu vyvěsila tabulku s upozorněním, že v této restauraci je mnoho invalidů. Šéfka však udělala něco úplně jiného. Před vchodem zavěsila nápis s tímto textem:

„Jsme hrdí na to, že jsme zaměstnavatelem se stejnými pracovními příležitostmi a zaměstnáváme všechny Boží děti.“

Šéfka tak chtěla dokázat, že si za svými zaměstnanci stojí a dát veřejnosti najevo, že v budoucnu zaměstná ještě více hendikepovaných lidí. „Jsou jako moje děti,“ říká šéfka Amanda.

Jedna velká poklona tomuto gestu. Sdílejte tento příběh a povzbuďte další šéfy, aby udělali něco podobného a postavili se na stranu svých zaměstnanců! Přečtěte si také: