Zákazník si přinesl k pokladně oloupané mandarinky. Reakce pokladní se stala hitem

Publikováno 30. 4. 2024
Autor:


Komická scénka z prodejny Biedronka

Na videu sledujeme, jak se zákazník supermarketu Biedronka rozhodl pro neobvyklý způsob nákupu. Stojí u pokladny, loupe mandarinky, čisté ovoce nechává v jednom sáčku a slupky vyhazuje do odpadu jako odpad. Přestože výraz ve tváři pokladní, která byla svědkem tohoto neobvyklého chování, nenechává pochyby o jejím názoru na věc, celá situace působí jako pouhá inscenace, jejímž cílem je upozornit na určitý společenský problém.

Pokladní, když vidí, že i žena hodlá vejce koupit, rozhodne se je rozbít, aby zákazník nemusel platit za skořápky…

@sylwiadawczyk

♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Může se zdát překvapivé, že takové chování, i když se zdá extrémní, ve skutečnosti není ojedinělé. Komentáře pod videem se rychle zaplnily příběhy lidí pracujících v oboru, kteří potvrdili, že se s podobnými situacemi setkali. Příkladem je zpráva jedné z uživatelek, která mluví o zákaznici, která přinesla k pokladně oloupané banány v domnění, že nemá smysl platit za něco, co neměla v úmyslu jíst. Když se však pokusila toto chování přirovnat k loupání brambor před nákupem, zákaznice ji považovala za nenormální a drzou.

Tyto neobvyklé epizody vrhají světlo na zajímavou diskusi o limitech spoření a spotřebitelské etice. Jak daleko můžete zajít ve snaze snížit své výdaje? Jsou akce typu loupání ovoce před nákupem odůvodněné snahou ušetřit, nebo jde o krok příliš nepatřičný a porušuje nepsaná pravidla společenského soužití? Diskuse na toto téma je otevřená a každý případ, jako ten, který uvádí @sylwiadawczyk, se stává dalším argumentem v této fascinující debatě.


Sdílejte tento článek svým přátelům na Facebooku.

Nalezli jste chybu nebo překlep v článku? Napište nám ji na [email protected]