Agáta a Ornella si svým pořadem vydělají spoustu peněz. Tohle k tomu řekla
Agáta Hanychová (38) a Ornella Koktová (31) se v poslední době ve veřejném prostoru objevují jen zřídka. Tento trend prolomily, když společně navštívily otevření nové prodejny, jejíž jsou tvářemi. Při té příležitosti s nimi super.cz probralo nový projekt na placené platformě, který jim přináší nemalé příjmy.
Agáta si vybírá, pokud jde o veřejné akce. Nevyhledává je ani pro zvýšení své popularity, protože jí plně postačují sociální sítě. „Příležitost musí být opravdu stojící za to, abych opustila svou komfortní zónu, tedy Suchdol a svůj domov. Málokdy se vydávám mezi velké davy lidí,“ rozvádí Agáta, přičemž zdůrazňuje, že ji netrápí sociální fóbie.
Důvodem jejího omezeného veřejného vystupování je i negativní mediální obraz. „Když o tobě každý den vyjde deset článků a devět z nich není pravdivých, raději se nikam nechodí. Jinak by jich nebylo deset, ale třicet. Navíc nemyslím, že bych měla světu hlásat něco zásadního,“ vyjádřila se.
Své životy sdílí Agáta a Ornella s fanoušky na sociálních sítích a také na placené platformě. Zde už mají 5690 předplatitelů, každý z nich asi 152 korun měsíčně.
To se přepočítá na víc než 860 tisíc korun měsíčně, což oběma trojnásobným maminkám zajišťuje finanční pohodu i po započítání dalších placených spoluprací.
„Ano, říká se, že vyděláváme miliony. Když si to lidé spočítají, vypadá to skutečně impozantně. Jenže příjmy se dělí mezi mě, Ornellu, produkční tým a platformu Herohero, takže nám zůstane jen zlomek,“ vysvětluje Agáta. Platforma si účtuje 10 procent z příjmů plus DPH, ale i tak jim zůstává více než tři čtvrtě milionu korun.
Agáta má zkušenost i s jinými placenými platformami. Předplatila si podcast Čestmíra Strakatého, ale nakonec lituje. „Není to pro mě. Mám raději rozhovory mezi ženami a mužské rozhovory mě už nelákají,“ uzavírá.