Jan Bendig s bratrem Marsellem klesli na totální dno: Schytali od diváků velkou kritiku
„Tenhle kvíz je nejextrémnější odpad, co kdy AZ-kvíz vydal. Děkuji. Na shledanou,“ napsal rozhorčeně uživatel Instagramu Johnny. Mnozí se ptali, zda jsou jejich koncesionářské poplatky opravdu utráceny za tento typ obsahu. „Za tohle jsou koncesionářské poplatky? Smutný!“ přidal se další uživatel sociální sítě Instagram.
Někteří komentátoři se nebáli přidat své vlastní humorné reakce. Jedna uživatelka napsala: „A jak často jste v pr**li? Pořád.“ Další divák Marek neváhal a přidal svůj nelichotivý názor: „Níž už klesnout nejde.“ Směsice ironických komentářů nebrala konce. Jeden sledující dokonce zavedl fiktivní otázku, zamýšlenou jako součást kvízu: „Který český hudebník zinscenoval útok sám na sebe, při kterém byl útočníkem posypán moukou, aby na sebe upoutal pozornost a zároveň se posunul do role oběti? Honzo, chcete odpovídat?“
Humor a sarkasmus se prolínaly i mezi dalšími komentáři. „Ten je vtipný jak hladká mouka na jeho saku,“ dodal Michal, čímž odkazoval na předchozí mediální incident s Janem Bendigem.
Celá situace ukazuje, jak těžké může být oslovit různé generace diváků jedním programem. Snaha Česká televize přilákat mladší publikum se nesetkala s univerzálním pochopením, ale naopak vyvolala polarizaci mezi tradičními fanoušky a novou cílovou skupinou. V této fázi je předčasné hodnotit, zda tento směr povede k oživení fenoménu AZ-kvízu, nebo zda se jednalo o nešťastný krok. Jedno je však jisté – přítomnost bratrů Bendigů na obrazovkách rozhodně nezůstala bez povšimnutí.
„Je možné, že se snažili oslovit mladší generaci tímto neobvyklým krokem, ale otázkou zůstává, zda to bylo správné rozhodnutí,“ zhodnotil situaci mediální expert. Požadavek udržet relevanci v dynamickém světě televizního vysílání je výzvou, se kterou budou muset tvůrci AZ-kvízu nadále pracovat.
Sdílejte tento článek svým přátelům na Facebooku.
Nalezli jste chybu nebo překlep v článku? Napište nám ji na [email protected]